Semi-Lansare Mini-Studio Foto


Dupa cum scrie in titlu, nu am lansat studioul foto ci l-am semilansat. De ce? Pentru ca sunt o gramada de probleme tehnice care trebuie rezolvate pana se ajunge la lansarea finala... care trebuie sa fie una atistica. Deci asta a fost doar pentru a vedea ce iese, ce nu iese, cum ma pot misca in spatiu, de ce mai am nevoie, pana unde pot sa ridic blitz-ul, cum pot sa blochez lumina, cu ce pot sa o blochez, care din cele 3 blitz-uri sa le folosesc, cat de tare imi reflecta inapoi lumina care loveste peretii etc etc.

Studioul m-am trezit sa-l lansez destul de tarziu... adica seara. Si cum nu puteam sa-l lansez de unu singur l-am sunat pe Cipi (Prietenul cu care ma prostesc de fiecare data cand am chef de poze cu arme). I-am zis la telefon:
- Ba, hai cu toate armele si ce haine ciudate mai ai, ca tragem sedinta foto, ca mi gata fundalu, ca mi gata aia si aia si aia.
- Toate armele? Meeeen.... pentru?
- Da ma, toate! Hai odata! (apropo, noi stam usa in usa)
Asa ca si-a luat pistoalele intr-o plasa, si pusca in spate si a venit la mine. Am montat fundalu negru, am montat blitzu... si cand sa pun umbrela mi-am dat seama ca e prea jos candelabrul si ca va trebui sa-l schimb daca vreau sa am mobilitate. Apoi am oibservat ca fundalul e prea lat... ceea ce este bine ca se poate labartza subiectul dar e rau ca trebuie sa-i fac un suport mai lat. Trecand peste astea, ne-am apucat de pozat... dar eu nu prea aveam chef sa fiu fotograf ci aveam chef sa fiu fotomodel si sa ma prostesc. Si astfel, Cipi, care trebuia sa fie subiectul meu de test, a devenit fotograful :) ... cu cele mai putine poze facute in acea zi.

0 comentarii: