17 Decembrie

Azi era ziua mea libera in care puteam face ce vreau. Aveam chef sa ies afara sa fac niste poze dar nu aveam cu cine, nu prea aveam unde... parca totusi era mai bine in casa... parca mai bine citesc ceva... parca...

Asta pana deschid mess-u si vad un offline de la Cristi (un prieten vechi cu care am fost in scoala generala si suntem si vecini). Ii raspund ca sunt online si asteptam sa vad ce "vrea". Si ma intreaba daca nu cumva am chef sa mergem la pozat in parcu botanic... sa pozam ceva animale. Stau putin si ma gandesc... dar in parcul botanic nu sunt animale?! Singurul animalutz care nu avea ce cauta acolo si nu era domestic a fost un sobolan pe care l-am vazut acum 1 an fugind de la un boschet la altul dar in rest numai porumbei, cioare (nu-s analfabet, intentionat am scris cioare), si vreo 2-3 specii de pasari mai "deosebite" dar in rest nu prea exista fauna in acel parc. I-am zis si la Cristi ce am scris mai sus dar nu a contat, el avea chef de mers in parcu botanic sa vada o veveritza sau ceva si io aveam chef de pozat dar nu aveam cu cine sa merg. Asa ca indiferent ce gaseam in parcu botanic amandoi vroiam sa iesim din casa. Evident ca animalute... din parti am gasit in parcul botanic. Am luat-o apoi spre rozelor unde, la fel nu am dat de nici o entitate mica si cu balana sau pene... si... gata, ne-am intors acasa.

0 comentarii: