Intalnire Fotovest

Intalnirea s-a desfasurat la ora 15 si punctul de intalnire a fost in piata Unirii... ca pe vremuri. Totusi diferit de vremurile de demult nu stiu ce m-a inspirat sa las obiectivu 70-300 acasa... intentionat! M-am uitat afara pe geam si intr-o fractiune de secunda am decis ca nu este lumina afara si ca nu are rost sa iau 70-300-le pentru ca am Tamronu la F2.8 si 50-u la 1.8....

Mare greseala si chiar nu-mi dau seama de ce am luat decizia asta proasta pentru ca este obiectivul meu preferat si cu care imi fac treaba cel mai bine. Totusi l-am lasat acasa si din cauza asta am ratat o gramada de subiecte. Subiecte pe care nu le puteam poza cu Tamronu sau 50-u pentru ca pana ajungeam eu unde trebuia actiunea se termina.

In fine, am muscat din buza de nervi si am plecat in parcul botanic sa facem poze (eu injurand in continuare ca nu am luat 70-300-le). Acolo Dorin Godja a scos laptopu si o pereche de o ochelari 3d cu Barbie si ne-a prezentat o panorama sferica 3d. In sfarsit am reusit si eu sa vad 3d cu ajutorul ochelarilor pentru ca anu trecut cand eram la un suc cu ei incercau sa ma invete sa vad si eu o moneda 3d si nu am reusit sa o vad oricat as fi incercat... in shcimb am vazut in ceata cateva minute dupa ce s-a terminat exercitiul. As fi vrut sa ma uit mai mult la acea panorama dar cine lua ochelarii era pozat de ceilalti si nu am vrut sa fiu prea mult in centrul atentiei :D . Dupa ce n-eam holbat toti la minunatia 3d am plecat la plimbare prin parc in cautare de victime.

Si am gasit... dar nu stiu din ce cauza acum cand nu aveam 70-300-le la mine apar tot felu de persoane care fac exercitii super complicate de antrenament (Murphy traieste!) si cand il am la mine numai oameni lenti, care se plimba cu un ziar in mana sau stau pe o banca. Si dupa ce le-am invadat spatiul intim in care se antrenau, au mai facut cateva sarituri in diferite locatii si au plecat acasa. Nici eu nu cred ca m-as fi simtit bine daca ar fi 3 fotografi cu aparatele indreptate spre mine mai ales atunci cand trebuie sa ma invart in aer cu posibilitatea de a picat in bot si sa fiu pozat. Totusi baietii au sarit destul de bine si fara evenimente neplacute.


Dupa ce baietii au plecat acasa, cei 3 nikonisti (adica eu, Andrei Balint si Tinca Mihai) am mers in cautarea grupului... si pe drum am vazut un fluture care zbura destul de aproape de noi... asa ca ne-am oprit si asteptam sa se aseze undeva sau pe cineva. S-a asezat pana la urma pe aparatu lu Andrei iar eu cu Mihai il pozam pana isi lua zboru. Ajunsesem la un moment dat sa formam un triunghi si sa asteptam sa se reaseze flururele pe alt fotograf si ceilalti doi sa-l pozeze. Dar, s-a asezat din nou pe Andrei... Si astfel eu cu Mihai avem poze cu fluturele si el nu, he he. Si dupa ce am epuizat subiectele din parcul botanic am plecat in Unirii sa mancam o pizza. Sau ma rog, canonistii sa mance si Nikonistii sa bea. La masa am facut un schimb scurt de obiective cu Andrei care mi-a dat 55-200-le cu stabilizator, si pot spune ca am ramas impresionat de ceea ce face dar dezamagit de ceea ce nu are. Pe scrut, o sa scriu despre punctele comune si dezavantajele obiectivului in comparatie cu 70-300-le.

Puncte comune:
- Lentile cu dispersie scazuta
- Stabilizator de imagine

Dezavantaje:
- Focala care este cu 100mm mai scurta de la 200 pana la 300
- Are doar focus automat si manual pe cand 70-300-le are manual override care imi permite sa fac autofocus si sa corectez focusul prin invartirea inelului fara sa apas niste butoane
- Nu are buton de activare/dezactivare stabilizator Activ si normal (pentru cand fotografiezi dintr-un vehicul in miscare)

Poza urmatoare este facuta cu 55-200-le.



0 comentarii: