De ce am luat fundal negru?

Sincer fundalul alb nu m-a atras niciodata si am incercat sa fug de el pentru ca reprezinta (in mintea mea) poza de buletin. Pe langa acest fapt, eu am remarcat mult mai multe poze reusite facute pe un fundal negru decat pe unul alb. Astfel am preferat fundalul negru pentreu ca pe negru se:

- scot in evidenta culorile stridente mult mai usor
- ascund anumite zone din subiect
- scoate in evidenta lumina mult mai usor
- face trecerea subiectului din intuneric la lumina
- pot face poze artistice mai usor

Azi n-am mai avut rabdare sa stau cu el in punga si l-am scos putin la aer ca sa il testez si abia astept sa-l vad cusut si intins pe perete :D .

Incet incet studioul prinde forma.



2 comentarii:

Anonymous said...

cum se face genul asta de poza cu fundal negru?

Băcuş Teodor said...

Intre fundal si aparat trebuie sa ai niste panouri care sa blocheze luminile din lateral. deci ar fi in ordinea urmatoare:

Fundal
Panouri
Subiect si blitz-uri
Aparat foto.

Daca nu sunt acele panouri, atunci fundalul este luminat si apare gri sau se vad cutele de pe material.