Daniela Rapciuc

Daniela este o prietena mai veche de-a mea si modelul meu de test. Model de test a devenit acum un an si ceva cand am inceput eu sa-mi cumpar aparatura orientata spre munca de studio. Astfel, de fiecare data cand am nevoie de o persoana de sex opus pentru experimente fotografice apelez la ea. De data asta mi-a zis ea ca vrea poze si dupa 2 saptamani de cand a facut cererea ne-am sincronizat si am facut poze. Poze... cu blitz-ul meu formifantastic pe care l-am si scapat pe jos... Evident... inca nu am un fundal negru pe care tot mi-l doresc de ceva vreme dar cred ca acusi rezolv problema. Maine ma duc in kappa cu Bogdan Apostol sa cumparam un fundal pentru viitorul nostru studio. Sper sa gasim. Sa revin la subiect. Acum 2 saptamani am pus conditia ca ii fac poze dar numai nud pentru ca acelea imi lipsesc din portofoliu. A zis ok dar lucrand intr-un spatiu destul de mic si fara fundal negru mi-am luat adio de la nud-uri. Poate daca imi foloseam mai mult imaginatia tot gaseam o solutie.

Desi nu am reusit sa ma intorc acasa cu un nud care sa ma multumeasca am facut niste portrete. Dar nu fara sa fac o greseala de incepator. Am uitat aparatul foto setat la ISO 800 in loc sa fie la ISO200 si din cauza asta cam toate pozele au zgomot. Zgomot... ma intreb cate persoane care nu sunt preocupate de fotografie inteleg acesti termeni. Poate e cazul sa fac o pagina pe blog unde sa trec toate aceste cuvinte mai complicate sau mai specifice fotografilor si sa le explic pe intelesul tuturor. Incep sa realizez ca am ales 1 an sa stau acasa pentru ca nu am putut sa ma inscriu la un masterat si iau mult mai in serios fotografia. Daca tot nu am de invatat pentru facultate si nici nu am un job care sa-mi ocupe mult timp macar fotografiei sa ma dedic mai serios.




0 comentarii: