Tema saptamanii "zâmbet"

M-am hotarat sa pun poza asta pe blog deoarece am participat cu ea la "tema saptamanii" pe forum-ul fotomagazin si am castigat. Ma rog, nu este un concurs foarte greu de castigat si cu sute de concurenti dar daca am castigat si poza nu am pus-o pe blog cand trebuia, acum am un motiv ca sa nu o las de-o parte.

Poza am facut-o la Straja in luna Martie la Bootcamp-ul "Inteligenta emotionala" dar avand de ales din 300 poze, am preferat sa le postez pe cele de la ski si snowboard iar portretele sa le neglijez. Chiar imi place mult de tot cum a iesit... acum dupa ce a fost apreciata de altii mai mult decat am apreciat-o eu. A fost un moment de 2-3 secunde pe care am reusit sa-l surprind si totusi a iesit ca si cand as fi aranjat scena. Mainile se incruciseaza estetic, catelul sta la fel de estetic, zambet natural, tehnic arata ok.

Incepe sa-mi fie dor de portretele de strada... trebuie sa mai ies la pozat.

0 comentarii: