Cosmai Sergio Jr part 2

Din nou Sergio, dar de data asta alte evenimente importante. Ca de exemplu caderea buricului si cu ocazia asta si alte poze. Nici nu stiam ca buricul pica asa de repede. Cand mama si bunica mea vorbeau despre buricul meu care a cazut si mi-l aratau aveam impresia ca buricul se desprinde pe la 1 an si ceva (aproximativ). Nici prin gand nu-mi trecea ca se intampla mai repede. Poate si din cauza gandirii mele ca daca se intampla repede e ceva normal si nu e important. Dar ca parinte se pare ca este important si mi s-a spus ca si eu voi gandi la fel... doar ca trebuie sa ma maturizez. Si odata cu maturizarea poate adaug si eu niste cunostinte despre bebelusi. Pe langa buric am mai aflat ca de cand sunt mici (foarte mici) copiii, ei ragaie, sughita, vomita... celelalte nevoi fiziologice le stiam dar astea 3 trecusera neobservate pana acum. Stiam ca la un moment dat vor sughita si ei dar chiar asa de repede?!

Daca ne adaptam asa de repede la lume... nici nu e de mirare ca ni se pare asa de scur timpul petrecut in ea. intr-un fel sunt mandru ca am reusit sa fotografiez un bebelus atat de mic... Nu ai prea des ocazia sa intalnesti asemenea situatii. Chiar daca ai vrea, nu te poti duce la magazin si sa spui ca vrei un bebelus de marimea X pe X pe X (nici macar nu stiu marimea bebelusilor... asta ca sa vedeti cat de multe cunosc despre ei). ok, cred ca am discutat destul despre bebelusi si am uitat sa mai spun cate ceva si despre partea tehnica. Am folosit Tamronu 17-50mm (in mare parte pe F8) si Sb800-le in regim de bounce in tavan. nu am folosit blitz-ul direct pe bebelus niciodata. Si-asa se pare ca il deranja lumina reflectata de pereti si daca as fi folosit lumina directa s-ar fi suparat pe mine. Apropo, inca nu stiu daca bebelusii se supara.

Dar am observat ca sunt foarte imprevizibili. 5 secunde tace, 2 minute plange, 5 minute e fericit, 1 secunda sughita, 2 secunde ragaie, plange iar, tace iar, adoarme cand nu te astepti si vorbeste ce nu intelegi. Cred ca mai am multe de invatat.



1 comentarii:

Anonymous said...

E un bimbo bellissimo!!!