Moto Cununie

O cununie civila se desfasoara in halul urmator. Viitorii soti au programare la starea civila ca sa se loveasca de sistemul de birocratie din romania, semneaza 30 de acte, li se gaureste buletinul ca sa trebuiasca sa se intalneasca din nou cu sistemul de birocratie din romania, etc etc, semneaza si martorii si gata. Toate astea dureaza foarte putin si sunt agitat de fiecare data cand merg acolo pentru ca peretii din sala de asteptare imi strica balansul de alb si trebuie sa fac totul pe fuga. Mai pe scurt nu este un subiect asa de interesant ca sa fie fotografiat dar oamenii il vor in albumul lor foto si trebuie sa fac tot posibilul sa ofer ceva care sa-i multumeasca. In timp ce astepti randul sa intri in sala si sa-ti faci munca se mai desfasoara cel putin 2-3 cununii si vezi rutina necesarea prin care se trece, si nu ai cum sa sari peste ea deoarece are niste momente cheie care definesc o cununie civila. Din pacate esti foarte limitat si de timp si de locatie. De timp, pentru ca toti se grabesc sa ajunga acasa ori la cheful care se tine dupa... si de locatie, pentru ca nu este un loc amenajat cu gust si stil. Sunt niste mese unde lumea serveste o prajitura, si bea sampanie iar mai in colo, un patratel inconjurat de un gardulet alb unde se fac pozele de grup. Totusi, azi s-a iesit putin din tipar si m-am bucurat foarte mult ca am putut poza ceva diferit. Cand am vorbit la telefon cu viitoarea mireasa despre locatia unde urma sa ne intalnim, mi-a spus ca sigur o sa-i recunosc pentru ca vor fi multe motociclete. Si in timp ce faceam pozele de grup mi-a picat fisa :D ! Trebuie sa folosim si motocicletele pentru poze. Din moment ce s-a mentionat prezenta lor m-am gandit ca este un lucru destul de important in viata lor si el sau ea ori amandoi au motocicleta. Deci, aveam deja mai mult decat un obiect... aveam un stil de viata.

Asa ca am profitat de ocazia asta si le-am propus sa facem cateva poze si pe motor. Oarecum am fost egoist pentru ca am vrut acele poze si pentru mine... nu mai pozasem afara de mult timp iar asta era ocazia perfecta sa-mi aduc aminte cum e. Si cum facusem si eu scoala de soferi in luna Mai special pentru categoria A, motocicleta era cireasa de pe tort. Eu as fi vrut sa fie un Honda Transalp, dar pana la urma mi-am dat seama ca un chopper se potriveste mult mai bine situatiei decat ceva de enduro-touring. Daca lumea n-ar fi trebuit sa ajunga prin alte parti mai dura putin si le propuneam si cateva cadre din miscare :))

4 comentarii:

Lucian M said...

Faina ideea cu imaginile de pe motoare! A iesit fain de tot- si lor o sa le placa- mai mult ca sigur!
Astept sa vad ce o sa fie la nunta- pun pariu ca o sa fie parada.
Spor in continuare!
La mine pe blog nu am poze cu lumea pe motoare, dar daca se iveste ocazia s gasesc vreunul prin zona, il rog pe motorist sa ne lase si pe noi sa bagam 2-3 minute de shooting

Băcuş Teodor said...

Cred ca o sa poti face asta. Ba mai mult ar fi o parte din povestea nuntii si ar fi incantati si mirii si motociclistul (daca nu se grabeste :) ). Si poti sa-l incluzi si pe motorist in poza... de fapt ar fi indicat, sa simta ca si el a contribuit cu ceva la poveste.

James_JP said...

Super tare. Am vazut o reclama in care erau 2 politisti pe motociclete cand ieseau miri de la cuninia civila.
Si aveau catusele scoase si i le aratau mirelui. :))

Băcuş Teodor said...

Hm... Ar fi o idee sa cumpar niste catuse pe care sa le folosesc la cununii si nunti... si cand fac prostii.

Chiar cred ca o sa dau bani pe niste catuse ca imi place ideea :D