Stilul Tau... de Andreea Papp

Andreea Papp stie ce vrea!

S-a vazut asta din primul minut al colaborarii noastre. Stia ce cadre vrea, unde le vrea si cum. Din acest motiv, munca mea a fost usurata permitandu-mi sa ma concentrez mai mult pe setarile aparatului si a luminii. Sedinta foto am planificat-o in mare parte cu cateva zile inainte avand de-a face cu mai putine situatii imprevizibile care au aparut in timpul sedintei.

La ora 14 trebuia sa ne vedem la sediu ca sa incepem sedinta foto. La 13:50 o sun sa-i spun ca am ajuns si ca o astept (eu am ajuns mai repede stiind ca am aparatura de despachetat si lumini de asamblat). Imi zice ca in 10 minute ajunge pentru ca abia a terminat "machiatorul" de aplicat machiajul (bun moment mi-am gasit sa exclud neologismele asa-i? :)) ). Machiaj profesional? Oare chiar o fi nevoie de asa ceva? Chiar se merita avand in vedere ca se pot face multe la post-procesare?

Da, chiar se merita! Chiar conteaza mult! Am lucrat 6 ore cu pauze de tigara murind de cald amandoi. Din cand in cand mai apareau urme de transpiratie deasupra buzelor. Vai de mine, ce ne facem? Nimic. O simpla apasare a unui servetel si problema a disparut. Si machiajul? Nu... machiajul a rezistat 6 ore. Daca stau bine si ma gandesc a rezistat mai bine ca noi.

Cat mi-ar fi luat sa prelucrez niste mici probleme de genu asta? Nici nu vreau sa ma gandesc. Exista posibilitatea ca din cauza unei mici urme de transpiratie sa fi pierdut un cadru bun? Da. Pe viitor ma voi gandi mult mai bine daca voi spune "Lasa ca aia se scoate la prelucrare" in loc sa remediez problema pe loc si sa fac alta poza.

Locatia? Locatia din partea mea a primit 10.000 de puncte din 10 pentru stil. Cand imi deschid cabinetul psiho cred ca stiu la cne sa apelez pentru consultanta in legatura cu decorarea :) .

Tavanul inalt de pana la 4m (atat am aproximat eu) mi-a permis sa ma folosesc de o sursa de lumina fara probleme si fara sa am parte de umbre nedorite. La unele cadre varful umbrelei ajungea pana la 3m inaltime astfel imprastiind lumina uniform pe o suprafata mai mare.

De ce mai am nevoie?

De o husa neaparat! E destul de greu sa cari o gramada de scule de studio dupa tine si e mult mai greu sa le cari fara husa sau cutie. Au fost momente in care am simtit ca imi lipseste a 3-a mana chinuindu-ma cu 2 ghiozdane, blitz-ul, trepiedu, usile pe care trebuia sa le deschid si cheile din mana cu care trebuia sa deschid portbagajul.

Per total a fost o sedinta foto reusita. Nici prea stresanta, dar nici fara eforturi.






0 comentarii: