Lumea din vis

Zilele astea am fost influientat destul de mult de un coleg de forum (George Gradinaru) care m-a facut sa-mi dau seama ca ma ascund de criticile unor oameni degeaba. Atata timp cat esti tinut pe loc de criticile neconstructive ale unor oameni ce nu stiu sa tina un aparat foto in mana, te indrepti spre mediocritate.Mult timp m-am ferit sa intru in post-procesare mai dur si sa tind spre extreme... si.. pentru ce? Sau mai bine zis: pentru cine? Ca pana la urma pentru mine mergeam nu pentru altii.

Dupa ce am avut aceasta mica revelatie mi-am dat seama ca de mult timp planuiam sa fac niste prelucrari exagerate deoarece am strans destule cadre cu luna, cerul, pasari sau alte subiecte special pentru astfel de prelucrari. Dar ce am facut cu ele? Le-am pus de-o parte si nu m-am atins de ele.

Momentan prea mult exercitiu nu am in astfel de prelucrari dar zic eu ca sunt pe drumul cel bun si cel mai important pas l-am facut deja.

Multi spun: Imi plac pozele naturale
Foarte bine, si mie imi plac... dar pe langa asta as mai vrea sa vad si ceva ireal... sa vad o fotografie cu mintea nu cu ochiul si cu regula.

In cele din urma ce fel de fotograf vrei sa fii? unul care fotografiaza ce vrea lumea sa vada? Sau unul care arata lumii ceea ce vede el?

0 comentarii: