Pomii singuratici

Probabil ati mai vazut si alte poze in care apare numa un pom si pe langa el e pustiu. Dar, la fel ca si mine nu ati putu gasi nici un astfel de pom in mijlocul pustietatii. Daca ati gasit nu are rost sa cititi mai departe ca acest post se adreseaza doar celora care inca nu i-au gasit :)) .

Era o perioada in care eram frustrat ca vedeam o gramada de poze in care aparea cate un pom izolat si intrebam autorul pozei cum dracu ii gaseste ca eu ii caut de mult timp si nu gasesc nici unu! Si culmea, nu eram un fotograf care statea in casa sau care nu ii cauta, ci din contra, ma tot uitam dupa ei. Si mai enervant era ca faceam destule drumuri prin tara cu masina pana la Deva, Sibiu, Petrosani, Cheile Nerei etc si totusi nu ii vedeam.

Greseala mea era ca desi ma plimbam prin tara si ma uitam dupa ei nu ii cautam pe jos. Incercam sa-i vad din masina. Si atunci, normal ca treceam pe langa ei fara sa-i vad chiar daca mergeam cu 30km/h.





Asta pana intr-o zi cand nu aveam ce sa fac acasa si ma plictiseam... Noroc ca am mai gasit o prietena (Alexandra Calin) care se plictisea si discutand cu ea despre plictiseala noastra comuna am ajuns la concluzia ca nu avem chef sa stam acasa ci am vrea sa iesim undeva la plimbare. Ea a venit cu ideea "hai la cetate la Radna". In 30 minute am si plecat. Si coborand din masina, facand efortul supraomenesc de a merge pe jos si de a urca pana la cetate cu aparatu foto la gat am gasit in sfarsit pomul meu pe care il cautam de mult. Desi l-am vazut inca de cand am icneput sa urc dealul spre cetate nu mi s-a parut ca ar fi un pom potrivit pentru un astfel de cadru ci doar cand am trecut pe langa el si l-am vazut din alt unghi mi-am dat seama ca AICI SI ACUM e momentul sa obtin acea fotografie pe care o cautam de mult.

Daca imi continuam cautarea la fel ca inainte, uitandu-ma dupa ei din masina, poate nici in ziua de azi nu gaseam un pom potrivit.

0 comentarii: